Wie ben ik?
Ik ben een ervaren Freelance SEA Expert, verantwoordelijk voor het beheren van meer dan €24.000.000 aan advertentiebudget per jaar. Ik bied jou de expertise die nodig is om jouw campagnes te optimaliseren en maximaal rendement te behalen.
Eenmalig:
Uitgebreide audit van je huidige Google Ads-account
Zoekwoordonderzoek om de beste kansen te identificeren
Structureren en opzetten van campagnes
Opstellen en optimaliseren van advertentieteksten
Inrichting van conversiemetingen
Maandelijks:
Continu optimaliseren van Google Ads-campagnes voor blijvende resultaten
Wat je krijgt:
Persoonlijke begeleiding met maandelijkse of tweewekelijkse rapportages en voortgangsgesprekken
Toegang tot projectmanagementtools zoals Asana en tijdsregistratie via Toggl
Toegang tot SEA Groeischool
Starten?
Wat zijn Local Services Ads?
Local Services Ads (LSA) zijn een krachtige manier om lokaal je klantenbestand uit te breiden. Deze advertenties worden helemaal bovenaan de zoekresultatenpagina’s in Google weergegeven, waardoor je maximale zichtbaarheid krijgt bij potentiële klanten. In de Verenigde Staten spelen LSA's al een cruciale rol in Lead Generation en deze trend zet zich nu ook door in België.
In 2022 en 2023 was ik Google Search Ads specialist bij TUI (#1 marktleider reizen) waar we adverteerden op +2.000.000 zoekwoorden via feed driven Google Search ads.
Louis is ook in 2024 docent voor het postgraduaat Digital marketing aan de Vives Brugge Business school. Louis geeft hierbij in-company opleidingen aan bedrijven zoals Colruyt Group, TVH, ...
Overzicht verkoopleads over 12 maanden heen
Voor Dewaele Vastgoed, de grootste onafhankelijke vastgoedmakelaar in Vlaanderen en Brussel werden aan de hand van mijn online marketingsysteem de verkoopleads voor meer dan 40 kantoren in 6 maanden tijd verdubbeld.
Voor een uitzend-selectiebedrijf met het grootste gespecialiseerde kantorennetwerk in België heb ik 1000den effectieve sollicitatie aanvragen gegenereerd in een korte tijd via feed driven Google Search ads exclusief op non-branded zoekwoorden.
Niet: in Google Ads adverteren op je merknaam om zo 100den conversies toe te kennen aan Google Search Ads.
Wel: Louis gebruikt een no-nonsense aanpak die focust op het omzetten van cold traffic in klanten.